Hashtag Sushi to nowy koncept na rynku gastronomicznym, który wyróżnia nie tylko nowoczesne podejście do azjatyckiej kuchni i gotowania, ale również sposób, w jaki zorganizowana jest firma. #sushi nie ma jednego szefa – wszyscy po części są wspólnikami i razem tworzą markę, dając od siebie wiedzę i umiejętności, które są ich specjalizacją.
Poznajcie ludzi #sushi:
Tomek Jakubowski - współtwórca i założyciel takich sieci, jak Da Grasso czy Sushi Kushi. Do Hashtag Sushi wnosi ponad 20 letnie doświadczenie w rozwoju marek gastronomicznych. To on odpowiada za udoskonalanie standardów, rozwój i kontakt z franczyzobiorcami.
Jakub Karczewski – jego dziełem jest wizerunek marki. Jest autorem wystroju, identyfikacji marki, wizualizacji i grafik, które ilustrują pyszne jedzenie Hashtag Sushi.
Joanna Kirpsza – specjalistka od marketing social ninja #sushi. Dzięki niej w sieci cały czas będzie się coś działo, a sushi będzie prezentowało się równie dobrze, jak smakowało.
Kancelaria prawna Chudzik i wspólnicy oraz Biuro Strategii Podatkowych – dbają, aby Hashtag Sushi gwarantowało pełen profesjonalizm nie tylko w sferze gastronomii, ale również w zakresie prawa i księgowości
Co mamy dla ciebie?
Rolki, których połówki możesz dowolnie ze sobą łączyć
Hasztag Cubes, których nie zjesz u innych
Zestawy, dzięki którym spróbujesz jeszcze więcej nowości Hashtag Sushi
Ekologiczne opakowania, w których twoje sushi pięknie się prezentuje
Nowości, niespodzianki i promocje – wystarczy śledzić nas na Facebooku i Instagramie
Problem z ciasteczkami
Wygląda na to, że w Twojej przeglądarce ciasteczka są wyłączone lub nie działają poprawnie.
Przesuń mapę na miejsce dostawy
Niektóre pozycje w naszym menu są dostępne tylko dla osób pełnoletnich. Czy jesteś osobą pełnoletnią?